Gästebuch Radia Lenka

eintragen eintragen

1  2  ...  14  »

#136: Janeczka

E-Mail janinajancia@interia.eu
Kalendar Donnerstag, 08.04.2021 - 15:24:35
Skromno widziana oczami serca jest piekna. Serce jest skarbem czuje piekno i kocha dobro.. A my uczymy sie tego przez cale Zycie.Piekne podziekowanie dla prezenterki Gaby za ladna audycjie
 
#135: Janeczka

Kalendar Montag, 01.03.2021 - 22:26:27
Jezeli spacer o pólnocy daje
Ci radio to spaceruj o pólnocy......
Jesli podróz w deszczu daje Ci szczecie,
to czekaj na deszcz
i tancz, kiedy niebo zrzuci krople.....
Jezli kochasz noce, to pielignuj ich tresz.....
Jezli poranki, to karm Nimi oczy......
Jezli uwielbiasz slonce,
to nie zaslaniaj sil cieniem......
Jesli dreszcz, to wez pocalunek......
Rób to, co kochasz,
tylko to da Ci sila
i pozwoli tyz naprawdy. Pieknie pozdrawiam prezenterky Gaby z Rodzina i dziekuja za piekne audycje ,tematyczne i nie tylko, Gaby grasz cudnie i z sercem, Soba zawsze, usciski .pozdrawiam caly Team radia
 
#134: Norbert

Kalendar Freitag, 26.02.2021 - 23:04:56
FAJNIE SIE WOS SLUCHO DZIENKUJA .AUTOPILOT (BANIK)WYKONAJE SUPER CZESKIE I SLOWACKIE SZLAGERY.DZIEKUJA LENKO
 
#133: Ela

Kalendar Donnerstag, 18.02.2021 - 19:25:54
Pragna serdecznie podziekowac za super audycje umilanie nam czasu fajna muzycka.Dziekuja za cudowna audycje urodinowa Lenko
 
#132: Margot z Berlina

E-Mail Margot.pampuch@gmail.comi
Kalendar Samstag, 03.10.2020 - 16:19:20
Hallo nikt dzisiej nie wpisal sie na Ramowce Ale Pozdrawiam sluchaczy i Prezenterow a Solenizantom zycze Zdrowia i szczescia na dalsze Lars i rowniez Serdecznie Pozdrawiam i spiewaja 100 lat
 
#131: Margot z Berlina

E-Mail margot.pampuch@gmail.com
Kalendar Donnerstag, 24.09.2020 - 17:22:30
Hallo Pozdrawiam wszystkich Sluchaczy Prezenterow i cala Redakcje z szefowa Lenka na czele i ich Rodzinki Dziekuje za super Audycje i czas Ktora dla Nas sluchaczy poswiecacie i umilacie Nam nasze uroczystosci Popoludnia i wieczorki.Jestem stala sluchaczka waszego Radyjka chociaz najczesciej jestem na Audycjach naszej DJ Gabi jej Audycje Maja najczesciej Tytul i mozna brac udzial pisac zagadki kawaly czasami wesole albo smutne wspomnienia jednym slowem Robi to super z zaangarzowania i wklada swoje serce i to Mi sie Podoba Dziekuje wam wszystkim za to Wspaniale Radyjko i so zas
 
#130: Hans

E-Mail eichenau@tlen.pl
Kalendar Samstag, 30.05.2020 - 15:30:13
Fajne radio i zapraszam do pieknego Rybnika
 
#129: Margot z Berlina 24 03 2020

E-Mail Margot.pampuch@gmail.comi
Kalendar Dienstag, 24.03.2020 - 19:39:15
Hallo pozdrawiam wzystkich sluchaczy tego fajnego Radyjka wzystkich Prezenterow Dziekuje wszystkim ze Tak wspaniale umilacie Nam czas z fajnymi Audycjami Goscicie w naszych Domach umilacie Nam nasze Uroczystosci Jubileusze Dziekuje naszejDJ Gabi ktora to zawsze stara sie grac jak jest Geburtstag lub Jubileusz alle bardzo mnie zasmucilo to ze jak Gabi miala Urodziny nikt z Prezenterow nie znalazl chociaz troche czasu dla Niej zeby Umilic neu ten dzien. Mysle ze takie fajne Radio fajni prezenterzy o tym nie pomysleli. Napewno nie tylko ja to zauwarzylam inni napewno tez No Moin zdaniem nie bylo to Po kolerzensku Radyjko jest wspaniale fajnie ze sa zagadki Tematy Audycji Alfabetowe tytuly Piosenek .Fajnie by bylo jakby Tak 1Audycja w tygodniu byl by Koncert Zyczen 3 zyczenia jedna piosenka i tylko zyczenia i piosenka bez pozdrowien Pozdrowienia sa fajne ale to na kazdej Audycji inno to Samo Dziekuje jeszcze raz za fajne Radyjko i Pozdrawiam wszystkich Serdecznie zycze Zdrowka Uwazajcie na Siebie i do Uslyszenia na Audycji Margot z Berlina
 
#128: Gaby i Mirek

E-Mail gabybog@web.de
Kalendar Dienstag, 10.03.2020 - 11:21:41
Pozdrawiamy kochani dzisiejsza solenizantk? Gabi z Wielkich Jankowic i ?yczymy Gabi
Niech ten radosny, wspania?y dzie?
na zawsze Twe troski, odsunie w cie?.
I niech si? ?mieje do Ciebie ?wiat,
blaskiem szcz??liwych i d?ugich lat.Wspanialych urodzin du?o gosci i prezentów i pozdrowienia dla Helmuta Brygitki i pozostalych go?ci zyczymy
 
#127: Gaby

E-Mail gabybog@web.de
Kalendar Samstag, 17.08.2019 - 00:40:24
Wszystkim, którzy w tak bolesnych dla nas chwilach dzielili z nami smutek i ?al, okazali wiele serca, duchowego wsparcia, wspó?czucia i ?yczliwo?ci z ca?ego serca dziekujemy.Gaby z rodzina

1  2  ...  14  »

Up
Statistik 136 Einträge | 14.864 Aufrufe


tsGuestbook © top-side.de